ایده های حفظ اعضای باشگاه بدنسازی

ایده های حفظ اعضای باشگاه بدنسازی

منتشر شده در: پنج‌شنبه، 2 اسفند، 1403 161 بازدید

ایده های حفظ اعضای بدنسازی
حفظ اعضا یک جنبه حیاتی در راه اندازی یک کسب و کار موفق باشگاه است. در اینجا 5 ایده بزرگ برای کمک به کاهش ریزش وجود دارد.
حفظ اعضا در یک باشگاه ورزشی مهم است زیرا به طور مستقیم بر موفقیت مالی و تجاری باشگاه تأثیر می گذارد. از دست دادن اعضا به معنای از دست دادن درآمد و صرف هزینه بیشتر برای بازاریابی و تبلیغات برای جذب اعضای جدید است. علاوه بر تأثیر مالی، از دست دادن اعضا نیز می تواند تأثیر منفی بر شهرت و جامعه باشگاه داشته باشد. گزارش های ضد زهر زیادی در مورد نزدیک به 50 درصد از اعضای جدید باشگاه در 6 ماه اول وجود دارد که ترک می کنند. در حالی که این برخلاف اعداد +70% گزارش شده توسط منابع معتبر برای اعداد نگهداری سالانه است، بسیاری از ما در صنعت تناسب اندام این روند را در چند ماه اول هر سال جدید تجربه می کنیم. در حالی که ممکن است در مورد اینکه این افراد واجد شرایط بودند یا نه بحث کنیم، به عنوان متخصصان صنعت و صاحبان مشاغل باید تلاش کنیم تا آنها را درگیر نگه داریم.
همچنین حفظ اعضای فعلی بسیار مقرون به صرفه تر از تلاش مداوم برای جذب اعضای جدید است. طبق گزارش یک منبع معتبر در سال 2018، افزایش نرخ نگهداری به میزان 5 درصد، سود را از 25 تا 95 درصد افزایش می دهد.
در اینجا 5 راه برای جلوگیری از ریزش (از دست دادن اعضا) در باشگاه آورده شده است:
1: یک جامعه بسازید: اعضا را تشویق کنید تا با یکدیگر درگیر شوند، محیطی دلپذیر ایجاد کنند و کلاس های تناسب اندام، رویدادها یا چالش های گروهی را سازماندهی کنند تا حس اجتماعی را در بین اعضا تقویت کنند. رسانه‌های اجتماعی و TikTok همچنین به امکاناتی اجازه می‌دهند تا یک جامعه دیجیتالی ایجاد کنند که بتواند با بودجه رشد کند.
2: تجربه را شخصی سازی کنید: برنامه های آموزشی و تغذیه شخصی و همچنین بررسی های منظم برای پیگیری پیشرفت، اهداف و ارائه بازخورد ارائه دهید. به مشتریان خود احساس خاص بودن بدهید.
3: یک تجربه شگفت‌انگیز سوار شدن را ارائه دهید:: ایده‌های اساسی مانند اطمینان از تمیز بودن، نگهداری خوب و مجهز به جدیدترین تجهیزات بدنسازی وجود دارد. با این حال، 60 روز اول بسیار مهم است. مقاله‌ای توسط Gymdesk مقاله‌ای عالی نوشت که بیان می‌کرد اعضایی که در ۲ ماه اول بیش از ۲۰ بازدید داشته‌اند، احتمال بیشتری دارد که اعضای وفادار باشند.
4: از فناوری استفاده کنید: فناوری می‌تواند موانع زیادی را از بین ببرد تا به اعضا اجازه دهد روی چیزهای خوب تمرکز کنند. یک پلت فرم آنلاین با کاربری آسان ارائه دهید که به اعضا امکان می دهد کلاس ها را رزرو کنند، پیشرفت خود را پیگیری کنند، با مربیان و سایر اعضا ارتباط برقرار کنند. این موردی است که ما کاملاً با آن موافقیم زیرا دیدیم که اسکن بدن سه بعدی به اعضا کمک می کند پیشرفت را به صورت بصری پیگیری کنند تا بتوانند در مورد برنامه شما پاسخگو و با انگیزه بمانند. همچنین استفاده از پلتفرم‌هایی را در نظر بگیرید که صورت‌حساب، ثبت نام و سایر عملکردهای اساسی را آسان می‌کنند تا بتوانید روی برنامه‌نویسی خود تمرکز کنید.
5: اعضا را با مشوق‌ها حفظ کنید: به اعضا برای وفاداری‌شان با هدیه‌هایی مانند تخفیف، کلاس‌ها یا رویدادهای ویژه یا پاداش‌های ارجاع پاداش دهید. همچنین، ارائه طرح های عضویت انعطاف پذیر را در نظر بگیرید تا اعضا بتوانند برنامه های خود را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنند.
حفظ اعضا یک جنبه حیاتی در راه اندازی یک کسب و کار موفق باشگاه است. حفظ نرخ بالای حفظ اعضا برای اطمینان از پایداری باشگاه در دراز مدت ضروری است. علاوه بر کمک به نتیجه شما، بر فرهنگ و جامعه ای که در مرکز خود ایجاد می کنید نیز تأثیر می گذارد.

کلمات کلیدی:
باشگاهبدنسازیتاپ جنسیسایدههایحفظاعضایباشگاهبدنسازی

ارسال نظر

نظرات کاربران

نظری برای نمایش وجود ندارد.